302              ARTISTES PARISIENS DU
en recueillir les fruictz de la presente année. Ceste cession et transport ainsy faictz par lad. Margueritte dè Hery aud. Aulbin Olli­vier, son filz, en advancement d'hoirye, venant par luy ou les siens à la succession de lad. ceddante, sa mère, et que luy tien­dra lieu de la somme de dix huict cens livres tournois que luy ou sesd, heritiers seront tenuz rapporter ou moings prendre, venant par eulx à lad. succession, suivant et au desir de la coustume; et, oultre, àla charge de payer les arrerages desd, cens et rentes cy dessus declarez doresnavant par chacun an aux seigneurs, selon et ainsy que deubz sont; et aux conditions susd. lad. ceddante a ceddé et transporté aud. achepteur tous droictz de proprieté, fondz, saisine, pos­session et autres qu'elle avoit et pouvoit avoir et pretendre sur lesd, choses et droictz presentement ceddez. . .
Faict et passé en l'hostel de Janot, l'ung des notaires-soubzsignez, le 3 ie jour de may après midy i 618. Et ont signé en Ia minutte des presentes, demeurée en la possession dud. Janot. Signé : Chauvin et Janot.
Enregistré au greffe de la châtellenie de Corbeil, le 2 4 mai 1621, pour Geneviève Guerin, veuve d'Aubin Ollivier, maître et conducteur de la monnaie du Moulin à Paris, demeurant aux Galeries du Louvre, tant en son nom que comme tutrice des enfants dudit deffunt et d'elle, representée par Hubert Collet, notaire au duché de Re­thelois , et lieutenant en la justice de S* Soup­plets. (Arch. nat. Y. 1.62, fol. 63 r°.)
620. — Nomination (Fun tuteur aux enfants d'AuBiN Ollivier, maître-en la monnaie du Moulin à Paris. 17 novembre 1620.
L'an 1620, le mardy 17 novembre, par devant nous Pierre Gohory, Conseiller du Roy au Châtelet de Paris sont comparuz
XVIe ET DU XVIF SIÈCLE.
les parens et amis de Aubin, aagé de six ans, et de Alexandre Ollivier, aagé de cinq mois, enffens mineurs de deffunct Aubin Ollivier, vivant maître de la monnoye au Moulin, et de Geneviefve Guerin, à pre­sent sa veufve, leurs père et mère, cy après nommez, c'est assavoir lad. veufve mère : Nicolas Guerin, jardinier du Roy, ayeul maternel, Pierre Regnier, bourgeois de Paris, oncle paternel, à cause de Michelle Ollivier, sa femme, René Ollivier, maître de la monnoye du Moulin, oncle paternel, Louis de l'Isle, me affineur, oncle paternel, à cause de Marye Ollivier, sa femme, me Claude de Hery, naguères recepveur general des bois en Champaigne, grand oncle paternel, Au­bin Herny, me masson à Paris, cousin pa­ternel, Nicolas Roussel, orfebvre et graveur du Roy, amy, Anthoyne de Chaverlange sr de la Roise, oncle maternel, à cause de sa femme, François du Mesnil, marchand devins, oncle maternel, Claude du Mesnil, m0 appoticaire à Paris, oncle maternel, m".Nicolas Chipard, advocat en Parlement, cousin maternel à cause de sa femme, me Claude Ysambert, advocat en Parlement, aussy cousin maternel à cause de sa femme, m" Abdenago du Puis, huissier ordinaire du Roy en sa Chambre des comptes et tre­sor à Paris, cousin maternel à cause de sa femme, et Charles Poullet, mc chirurgien à Paris,cousin maternel, tous en personne; ausquelz avons fait faire le serment de fidel­lement et en leurs consciences eslire entre eulx le plus cappable pour estre tuteur el subrogé tuteur desd, mineurs ; lesquelz, après ledit serment par eux fait en tel cas requis et accoustumé, auroient tous separement et l'ung apres l'autre, dit, assavoir : lad. veufve qu'elle eslit pour tuteur Nicolas .Guerin; ledit Guerin eslit pour tutrice la mère et pour subrogé Louis de l'Isle, et depuis Claude du Mesnil; led. Regnier eslit pour